The list

Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter:
Thiffanny
Smeknamn:
Dee Dee, Smulan, Baby, Linan, Flodis

Låt som när du är ledsen sörjer till? Hm, det beror på situationen.
Beroende av:
Vatten (tråkigt nog)
Vem behöver du mest just nu: Just Jag behöver alltid Jack och min familj.
Vad tror folk om dig? Don't know, don't care.
Stämmer det? ---
Vad får du oftast komplimanger för? Hm, att jag är en duktig häst-handler & tar fina kort.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag impar inte på folk. Man får ta mej som jag är.
Hur imponerar man på dig? Stå för vad DU tycker.
Brukar du skratta för dig själv? Hehe, ja de händer :)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  I try to take picture later. She is in our friends place and inside :) we have lots of rain here today :(

Var bor du? I en lägenhet med världens bästa!
Trivs du där: Ja, men snart vill jag nog vidare...
Äger du några converse: Nä, hittar inte de som jag vill ha, den modellen är nog inte inne, hehe.
Sprit, cider, vin eller öl: När jag dricker så blir det oftast vin eller cider.

Brukar du bli för full: Nej, vill ha koll på vad som händer.
Vad har du för mobil operatör: Tele2
Är du allergisk i mot något: Nötter, hehe tolka det som du vill :) och bananer

Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Mål? Jag tar dagen som den kommer...
Hur svarar du i mobilen: Hallååååå eller Jaaaaaaa
Vem ringde du senast? Min älskade.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag frågade om vi skulle handla nu eller senare.
Antal timmar sömn inatt: Tja, 8 tror jag.
Sov du ensam: Nä.
Brukar du komma i tid: För det mesta, med det ligger i blodet att inte passa tider, så jag kan inte alltid hjälpa att det blir sent...

När mår du bra: När folk i min omgivning mår bra, då mår jag mycket bra.
När blev du fotad senast: På vår födelsedags fest den 14/3
Hur känner du dig nu: Frusen & lite hungrig...
Vanligaste färg på dina kläder: Svart... tyvärr
Vad tycker du om fötter: Tja, jag är väl inte överförtjust i dem.

Vad saknar du: En stor fin gård med ett jättefint stall och underbar natur runt om kring, och ett par miljoner på banker ;)
Hade du en bra kväll igår: Jobbade till 21, sedan hem och bara ta det lugnt med :).
Favoritdryck på morgonen: Vatten och någon enstaka gång blir det O'boy
Rakar du benen: Ja, om jag ska göra nått.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika, men på senare tid har det blivit runt 22-23
Är du blyg? Nja, inte blyg. Men jag kollar av läget när jag möter nya människor.
Sysslar du med någon idrott: Ja, hästarna, det är en sport ibland. Tro mej!
Vill du hellre ha mail än brev: Mail, men det är mysigt att få brev ibland!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Nja, eller jo.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vet inte, se det från den andra sidan?

Är du nöjd med ditt liv: Ja, fast det kan alltid bli bättre.
Är du bortskämd: Det tycker jag inte. Jag kämpar & jobbar för allt, precis som alla andra (eller många andra).
Vad gör du i morgon: Jag ska äntligen bara få ha en lugn dag med J!
Vad är det värsta du vet? Lögner. Jag tål dem inte. Jag ser fan rött. Usch jag ryser när jag skriver om det...

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika men runt 1000:- kanke?

Vad behöver du just nu? Mat!! I'm hungry as hell
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Min mamma! Fast hon är ju ingen kändis direkt. Men vi har väldigt lika värderingar om saker & ting.
Vad längtar du till? Sommaren!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, man måste rensa bort de andra. Det tar för mycket energi av en.
Vad använder du för shampoo? Elvital från Loréal

Vad är det finaste du fått? Oj, jag har fått så många fina saker!

En speciell dag du minns: Jag har många fina minnen, men bland annat när jag hämtade hem min Tromb, den 7 maj, på både gott & ont...
Hur gammal är du: 24
Tycker du om någon just nu: Klart jag gör! Jag tycker om många!

Om fem månader: Är det slutet på sommaren.
Du samlar på: Skor!
Gröna eller röda äppeln: Båda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: J & mamma.
Gillar du golf: Nja, men jag har spenderat ett antal timmar på banan då mitt proffs här hemma spelar!

Vilken tid gick du upp idag: 07:11
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, min underbara säng! I Love it!
Har du strumpor på dig nu: Ja, fast det är ganska ovanligt, jag är en barfota människa!
Vad ska du göra ikväll: Vet inte, har inget planerat, är dock ledig från jobbet.
Är det okej att gråta: Varför skulle det inte vara ok?
När grät du senast: Oj, jag vet inte?! Förra året kanske?

Laddar du ner musik och film från Internet: Kanske det ;)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara den.

Bär du glasögon eller linser: Nope, jag har naturliga rådjursögon :P

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, var och en väljer själv vad som är viktigt.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Det beror på vad som ska göras den dagen, det kan vara allt mellan 03-12
Har du piercing: Öronen.
Vill du gifta dig: Vet inte...

Vill du ha barn: Det tror jag, men inte nu.
Solar du ofta: När skulle jag hinna det?

Är du bra på att laga mat: Nja, J är bättre, men jag är ju heller inte så intresserad av det.
Gillar du att dansa: I looove it! Bästa är med bästa vännerna och bara shejka!
Är du bra på att sjunga: Hell NO!

Är du flygrädd: Nä.
Hur vig är du: Lika vig som ett kassaskåp, typ.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten !!!

Vilken är din favoritglass: Magnum Java eller piggelin.
Tror du på ett liv efter döden: Det är inget jag funderat på direkt.

Tycker du om sushi: Jag har faktiskt aldrig provat, men skulle inte tro det.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips!
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: Nej, men jag är inte direkt ett fan av tandläkaren.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Jag gillar mornarna, men kvällarna likaså.
Vilken ögonfärg har du: Bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Ney fy fasen. Och jag hatar när folk gör det, hatar den typen av ljud. Röker du: Nej, och det är jag stolt över!!
Hur ofta tränar/motionerar du: 1 timme varje mån-fre. Plus all tid i stallet, men träningar och dyligt. (Så jag borde vara lättare/smalare än vad jag är... Jag får inte ihop ekvationen)
Senaste låt du hörde: Lady Gaga - Eh Eh
Vad gör du på helgerna: Det är olika, stallet, tävlar, vänner, pojkvän m.m.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det bästa var är du vig? som ett kassaskåp hahahaaha den var bäst sitter och skratta för mig själv här hemma=)=) kram

2009-03-28 @ 19:46:35
Postat av: simone

Det bästa var frågan om du är vig=)=) som ett kassaskåp HAHHAHHA skratta för mig själv här hemma=)=) kram

2009-03-28 @ 19:49:06
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Det har kommit in beställningar på så otroligt många mer än de 50 linnen som ligger i kartong när man beställer. Så jag får ihop till ytterligare en kartong! Skriv ett mail till mig om du skulle vilja köpa ett linne, skriv också vilken storlek du önskar, samt namn och adress och telefon! Frakten kommer kosta ca 25 kr. Motiv 3 är det som kommer tryckas nu!



Kram Kan Dee

2009-03-30 @ 19:23:57
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0