Vad kan det vara?

Åh, jag är så nyfiken! Mitt paket från Jack ligger hemma, oöppnad och bara väntar på mej! Jag sitter ju som bekant på jobber å väntar på att få gå hem! Jag och P har radion på och svarar på mejl just nu =)

Vi mumsar upp på muffinsarna som blev över från i går, det var ganska många kvar, men när jag tog med dem till jobbet så gick de åt som smör i solsken. Jack sa till mej igår, du har ju grejer till att öppna ett eget bakeri snart! Ja, jag gillar att baka, men samma som med maten, ska det vara lätt, så snabbt och vara ruskigt gott!! Annars kan de fan va, med tanke på att skiten fastar ju ändå i mitten lixom...

Tusen tack alla för grattishälsningarna jag fått på alla olika sätt =) Det är jättekul att ni tänker på mej!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Spännande, hoppas du berättar här på bloggen snart vad du fick av Jack, så vi får veta:)

2009-03-20 @ 23:13:09
Postat av: vesna

Fina bilder, härlig blogg ...

En blogg i min smak !!!

2009-03-21 @ 07:54:04
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0