Förkyld &feber

I går var det jättetrevligt på festen!! God mat och god tårta! Alla var på glatt humör :)

Jag blev nöjd med besöket hon världens bästa frissa, hon fixade inte bara håret, hon stylade och fixade ögonbrynen!! Hon plockar dem med tråd(?!) så fort och perfekt blir det!! Hon är bäst! Frillan höll hela dagen, den är till och med kvar än!

Jag och Simone möttes upp, bara några minuter sen blev jag ;) Sen möte vi Johan, en gammal klasskompis, och så satt vi och snacka lite med honom. Kul, det var verkligen länge sen!

I går kväll började min näsa, sakta men säkert att börja täppas igen och rinna. När jag skulle lägga mej, var det kört, fick ta nässpray. Och jag jhar vaknat flera gånger i natt av att jag inte kan svälja eller andas. Förstår ni hur många gånger i natt jag har varit på väg att dö!! Varmt har det varit också. Kokhett.

Nu har det blivit mycket partande på sistone, så nu hoppas jag att det blir lugnt ett tag ;) But, you never know :)

Kameran följde med, såklart!


Jag & Simone


Vi och födelsedagsbarnet i mitten!


Tessan & CIlla, födelsedagsbarnen!!!


Presenterna!! Av oss fick de ett fallskärmshopp med video och foto!!


Cilla öppnar presenter


Och Tessan får en wokpanna!


Maten


Den fina och goda tårtan!


Väntar på att hugga in.


Me!! Ja, jag är lite rund, men inte SÅ rund, det är tyll
under klänningen som står rätt ut...


Och en outfit bil på Simone med!


Sen fick man rida en sån här!! Jag har filmat, för det är roligare att titta på än kort :)
Det var välinte så överdrivet lätt att sitta kvar!


Simone, jag och Kalle


Några sånna blev det med ;)


Tessan med en sommrig drink!


Jag med!






Kommentarer
Postat av: simone

haha kortet på calle och oss, om folk bara visste varför vi skratta så mycket=) HAhah.

ja har med haft en skit natt, hoppas vi blir friska snart=). kram

2009-05-26 @ 14:37:00
URL: http://simonessnya.blogg.se/
Postat av: fanny

Guu gillade dina kläder för kvällen!! Skit snyggt! Om du vill är du välkommen på tjejkväll här hos mig på lördag 18.30 sen utgång för dom som vill. =) Kram

2009-05-26 @ 19:07:12
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: fanny

du är välkommen oavsett tid! =) Var roligt!! =)

2009-05-26 @ 22:08:39
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: simone

god morgon tjejen=). Hu rmår du idag? hoppas du mår bättre. Jag ligger hemma och försöker blir frisk. Kram

2009-05-27 @ 10:40:44
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0