Jag är sä j*vla sur!

Jag är sur på mej själv som var så ortoligt klantig och inte godkände den där jäkla deklarationen direkt när den kom. Jag la fram den på skrivbordet innan jag åkte till jobbet i måndags (varför godkände jag den inte då?) Men när Jack kom hem så röjde han undan bland lite papper, så den hamnade i en hög, underst. Fan! Det har legat och stört mej hela dagen, och det är jag också irriterad på. Jäkla skit! 1000:- hade jag kunnat göra annat för...

I morrn ska jag på utbildning igen. Det är en sån där utbildning som aldrig tar slut. Kommunikations utbildning. Helt enkelt hur man gör och vad man säger i vissa situationer, och hur man hanterar vissa samtal. Väldigt lärorikt. Både på jobb och privatliv.

Såg för ett tag sedan, Gwyneth Paltrow, var gäst hos Oprah. Oprah går alltid på tv när jag slänger i mej lite käk innan jobbet. Jag har alltid tyckt att Gwyneth har varit lite slätstruyken som skådis, inte haft något speciellt utseende eller så. Men min uppfattning ändrades radikalt när Oprah intervjuvade henne. Geyneth verkar vara en väldigt cool tjej med bra värderingar, både som mamma och som skådis. Hon är verkligen en bra förebild. Jag skulle vilja bli som henne när jag blir stor! Hon är cool!


Bilden är från google.se

Kommentarer
Postat av: simone

nä men fy.. så tråkigt=( Det trodde jag inte=(

2009-05-07 @ 09:59:06
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0