Toppen

I går var det en skön dag i stallet. Mamma hämtade mej vid nio tiden. Ute i stallet så putsade jag lite extra på Harry-boy som flyttade till sitt nya hem i går. Det kom en tjej som ska köpa honom och tävla honom, det känndes toppen. Viktigt när det säger klick på en gång!

Sen pysslade jag hela dagen fraam till ca halv tio i går kväll. Det var skönt, inget stress eller nått. Bara vara, sitta i hagen och kolla på fölungarna, när de hittar på bus! Helt enkelt en dag då man rensar ut hjärnan på en massa tankar och laddar batterierna.

I dag ska jag till frissan, var länge sen jag var där. Sen till jobbet i några timmmar, slutar kl 18 i kväll. För i kväll är det Tessan & Cillas 25 års kalas!

Det kommer att bli askul! Vad ska ni göra i dag?


Kommentarer
Postat av: simone

god morgon=). Jag ska till jobbet snart, och ikväll ja då ska jag med dig till tessan=)=). Ska bli kanon kul. Kram

2009-05-25 @ 08:45:24
URL: http://simonessnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0