Mina tjejer!

I kväll har vi träffats, mina brudar från förr ♥ Vi har fasen hängt i hop sedan 6 års åldern några av oss, och några har hängt på lite senare i livet, men vi har alltid varit kompisar!

Och det bästa är, att trots vi inte setts på några månader och år, så tar vi lixom vid där vi senast slutade. Inga konstiga tystnader eller stunder. Det jag verkligen älskar med mina tjejer är att vi har så kul tillsammans, även om det bara är för en kort stund eller för en hel kväll. Vi har ju gått igenom så mycket tillsammans =)

Snart har hela veckan gått igen. Natten till tisadgen vid 4 tiden så vaknade jag av att jag mådde så fruktansvärt illa. Och då startade kräk kalaset, som höll på till 15 tiden. Jag var helt slut, det var bland det värsta som jag varit med om... När det var som väst som fick man vila i ca 10-15 min mellan besöken i badrumet... Fy vad vad jobbigt det var. Var hemma från jobbet i går med för att vila upp mig. I dag var jag på jobbet och det känndes faktisk helt ok, hade med mig lite nyponsoppa som jag fick i mig.

Ledig i morrn för att jobba i helgen.


Kommentarer
Postat av: fanny

Bra vänner ska man hålla hårt i =)

Skönt att du mår bättre =)

Kram

2009-11-13 @ 07:34:08
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0