Mix

Hallå! Haft fullt upp med allt möjligt den senaste tiden, så detta får bli ett mixat inlägg.

Kan ju börja med att berätta att jag är så grymt irriterad!!! Fick min löne spec i dag, och jag blev mäkta irriterad när jag ser att utbetalningen bara är på 2400:- jag blir sä jäkla irriterad, för det är inte första gången som det blir jäkligt fel från deras sida. Skit företag som har hand om våra löner! Suck, måste ringa dem i morrn och ordna... Just denna månad så får vi vår löneökning retroaktivt från 1/1-09 också... Suck. Massa jäkla strul!

Jaja, jag har blivit beroende av tv serien The Hills också... Vet att den har gått jättelänge, men jag hade bestämt mig för att inte titta på den, då jag inte alls har tid med att kolla på serier, utöver de två jag redan tittar på. Men jag kunde iunte hålla mig och nu är jag alltså fast. Jäkla skit. Kan ju inte påstå att det är så speciellt bra, men underhållande :)

I oktober så var vi nere i Norrköping och gick in på Media Markt. Hittade där OBH Nordicas Wave Maker som jag ville ha. Den fanns inte i lager, men tjejen beställde en till mig, och jag skulle bli kontaktad om ca 1 vecka. Jo tjena, i lördags var vi på bio i Norrköping och såg 2012, och passade på att svänga in till Media Markt och kolla hur det går med min tång. Jo, den hade kommit, varför de inte ringt mig? jo det beror på att tjejen som hjälpte mig slutat och ingen hade brytt sig om att "kolla hennes kvitton" dvs hennes kunder som hon beställt saker till... Suck, var hittar alla företag alla inkompitena människor, och vad är det för jäkla rutiner de har? Passade på att säga att någon kanske borde kolla upp och kontakta "hennes" kunder... Suck igen. Men jag är nöjd med tången i alla fall, ska bara få in lite mer teknink :)

Som sagt, vi var på bio också, får ju en massa biljetter från jobbet, så då får man passa på ;) 2012 var helt ok, och ett tag så höll jag på att dra sönder Jack tröja, fast jag vet att personerna kommer att klara sig, no matter what ;) Denna är en film som förmodligen är bättre på bio än hemma i soffan!


Kommentarer
Postat av: Kitty

Jag har också en vågtång, blir snyggt!

2009-11-24 @ 08:08:03
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: simone

Och jag vill ha en vågtång=)=) Kanske ska önska mig de i julklapp=). Hoppas det löser sig med lönen vännen. Kram

2009-11-24 @ 14:42:51
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: fanny

Party här på lördag om du/ni är sugna =)

2009-11-24 @ 22:11:20
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0