Slappar dag

I dag har vi verkligen inte gjort så mycket nytta. Jag var helt slut, Jack väkte mig vid 12:30 tiden i dag!!!! Vet inte när det hände att jag sov så länge! Jag har verkligen varit trött den sista tiden, men det har innte funnits tid till att sova länge eller ta igen sömn, men nu så hoppas jag att jag ska bli lite piggare!

I dag var vi nere på stan och köpte fars dag pressent tills i morrn. Först ska vi hälsa på hos min pappa och sedan hälsar vi på Jacks pappa på hemvägen. På stan i dag var jag nere en sväng på KappAhl och hälsade på hos Johanna :) Mycket folk på stan var det också. Tog en snabb fika med Jacks mamma och bror också.

Sen har vi testat något nytt, vi hyrde film via cdon.com och det gick alldeles utmärkt! Vi skulle kolla på de senaste Johan Falk filmerna som släpptes i dagarna och givetvis var de alla uthyrda, och här i stan får man ju hyra filmen i en vecka... Jag ser faktiskt bara fördelar med att hyra över nätet, det kostar lika mycket 39:- och man behöver inte komma i håg att lämna tillbaka filmen heller :)

Jag är mer och mer nöjd med designen som den är nu, så det får nog bli så här ett tag ;) Om ni inte ser den, tryck F5.

Ha en fortsatt trevlig helg alla vänner!

Kommentarer
Postat av: simone

Du jobbar idag va? kram

2009-11-09 @ 07:58:33
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: simone

Jaha där se man, du är duktig som jobbar så mycket=)=) kram

2009-11-09 @ 14:25:09
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0