Litte nytt

Kännde att jag ville göra lite nytt här på bloggen :) Tjusigt va? ;) La in ett övertsättningsverktyg också, så nu kan mina utlänska kompisar läsa här också!

I dag så vaknade man upp till strålande sol! Härligt! Länge sedan man såg den. Upp och ut till stallet, han väl inte njuta så överdrivet mycket av solen, blev en liten tur i skogen med en häst och hundarna, sedan mockade jag stallet, för att sedan åka i väg och hämta hem hö. Pust, inte det lättaste att rulla in 400kg hö bal själv, men skam den som ger sig! Sen i väg till jobbet, han inte äta någon mat med har några degistive på jobbet, alltid något :) Jobbar till 21 i dag, och ledig i morrn! Men då ska jag vara i stallet och förbereda allt inför tävlingen på lördag, jobbar till 21 på fredag så då lär jag inte hinna så mycket... Nästa vecka är en bra vecka, jobbar "bara" tre dagar då, härligt! Snart är det ju fars dag också...


Kommentarer
Postat av: simone

Så fint du har gjort gumman=)=) Alltid kul att göra på bloggen=)

2009-10-28 @ 22:25:32
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Vad fint det blev :)

2009-10-28 @ 22:59:25
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Kitty

Snyggt!

2009-10-29 @ 02:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0