090909

Hehe, i dag är det visst 090909, undra vad som kommer att hänta då? Ska världen gå under knaske? Kommer i håg denna dagen fast för 10 år sedan, då var det den 990909 och 09:09 skulle världen gå under. Jag och en bästa kompis satt i skolan i oppeby och hade rast. Men inte gick världen under inte ;)

Annars? Det är onsdag i dag, lite närmare helgen! Wohoo, ingen tävling denna helg :) Dock är ett IKEA besök inplanerat. Ska köpa tavlor. Har ju helt glömt att berätta att mina förstoringar från Crimson kom i förra veckan, snabba bud må jag säga, och jag är supernöjdmed resultatet! Kanonfina!! Ramarna jag ska köpa ska jag ha två A3 förstoringar i, ett på mig och Kitty och ett på Jack när han spelar golf. Tror det kan bli fint, det speglar ju verkligen våra intressen!

Tyvärr så har vår fotoskrivare pajjat... Men i dag kan man ju få en bra skrivare för runt 1000 lappen, då det lär väl bli någon ny någon gång...

Hösten har slagit rot, kan inte fatta att för bara fyra veckor sedan låg vi på stranden och badade!! Det var så himla skönt i vattnet. Hard to believe...




Kommentarer
Postat av: fanny

Tack! =) Vad kul med foton så där på väggen, tycker det blir så personligt och mysigt! =)

2009-09-09 @ 15:07:06
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: simone

Tack gumman=) Ja jag är skit nöjd=)

2009-09-09 @ 20:47:30
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0