Inte ledig...

Nope, jag är inte ledig i dag. Skulle ha varit en tre dagars ledighet, men blev inbeordrad att jobba i dag. Jaja, tur att det bara är 10-16, men ändå... Känns som hela dagen.

I går efter Ikea blev det lite tv i soffan med kära sambon. Här är ditt liv. Gillade det programet. Tror det kan bli ganska kul att titta på.


Bild från aftonbladet.se

Kul tycker jag att man får se lite mer "bakom" peronen i stolen. Lite mer om livet innan ett kändisskap. Och inte en massa dravel om tidigare flickvänner och pinsama händelser. Lite mer historia. Kul!

Efter programmet så hade jag och min kära samo lite, vad ska man kalla det? Pratsund? Ni vet när man ligger på sängen och bara pratar om allt mellan himmel och jord. Det är bra stunder. Jag är ju i princip aldrig hemma förrns efter 21 på kvällarna och då blir det sällan att man pratar om saker, man hinner mest gå igenom det viktigaste, typ. Vi hade oss ett gott skratt åt katterna som jagar flugor, det ser väldigt roligt ut när två missar sitter och försöker "prata" ner flugan från taket. Haha, missarna låter ju jätteroligt!


Kommentarer
Postat av: Kitty

Låter som en mysig kväll!

2009-09-13 @ 14:55:40
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: simone

ja visst är det=)

2009-09-13 @ 19:17:53
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0