Inte min dag i dag precis...

Dagen börjar med att jag spiller ut ett helt glas med O'boy över mig och mina ljusa fårskinnstofflor. Det rinner ner över våra vita köksluckor och hela ljusa mattan är dränkt i O'boy... Suck. Jag var redan sen och inte blir det bättre när man måste stå och göra rent spill.

Stressar ner till bilen, och vad händer? Inte ett skit kan jag säga! Pärlan är stendöd! Jag mitt klantarsel glömde lyset på på bilen i går när jag parkerade, sen har det stått på ett par timmar tills batteriet var slut. Suck, mammas sambo fick komma och hjälpa till med starthjälp. De var ena kabeln trasig utan att han märkte det, suck igen. Fick åka till mitt gamla jobb och hämta en liten box som man startar bilar med. Den var ju så klart urladdad när jag hämtade den och skulle starta bilen. Då fick mammas sambo åka tillbaka till sin verkstad och hämta ett par andra startkablar. Äntligen startade pärlan! Bara ca 1 timmer senare än tänkt...

Med andra ord, det är verkligen inte min dag i dag!

Kommentarer
Postat av: simone

Nä men gumman! Hoppas på en bättre dag imorgon=) kramis

2010-04-20 @ 18:47:21
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Typiskt jobbig dag. Tur att den snart är slut :)

2010-04-20 @ 20:46:05
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0