Ledig

I dag har vi bara varit lediga! Påskafton tillbringades hos Jacks familj på kvällen med god mat och trevligt sällskap.

I dag har vi bara tagit det lugnt. Jag har kollat på film, My sisters keeper. Helt klart sevärd, se den!!

Vi tog en promenad i det fina vädret, vi gick "strand" vägen till Brandholmen, jisses vah hus de har smällt upp där sedan sist jag gick där! Massor med nya hus och lägenheter ploppar upp som svampar i skogen.

Bilden nedan är tagen längs vattnet under vår promenad.
   

I fredags var jag över till Rasmus och Elin för lite planering till vår fest som vi ska ha den 8 maj! Härligt, det kommer bli kanon!

Är ledig i morrn med, ska ut till stallet en sväng och köra lite hästar, hoppas på bra väder!

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Härlig bild

2010-04-05 @ 11:38:45
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0