Börjar känna mig nöjd

Har plockat och fixat hela helgen med hemmet. Börjar känna mig nöjd med vardagsrummet för tillfället. Jag och J har rensat massor och slängt en massa skit som av någon anledning bara hamnar i en hög för att gå igenom senare... mycket har också fått flyttat upp på vinden. När man går in i vardagsrummet kännds det som att hälften av sakerna är borta och det känns skönt. Luftigt! Nästa ställe att rensa är hallen. Men det får bli efter London :)

I dag har det vräkt ner regn hela dagen, var ute i stallet en stund på förmiddagen, men det regnade ju så mycket så mamma och jag städade och plockade i stallet i stället ;) Några hästar med sina föl fick stå inne och slippa regnet. På nått sätt är det lite mysigt att vara i stallet när det regnar. Hästarna står inne om mumsar nyslaget hö, det är lite sommar de också.

Annars så står det tvättning på schemat. Vill ha rena kläder med mig på torsdag när vi flyger i väg!

Nä nu hoppas vi på lite sol, men på vädersidorna ser det tyvärr inte så lovande ut...


Kommentarer
Postat av: Kitty

Vad skönt att rensa och fixa!



Hur länge blir ni i London?

2010-08-03 @ 12:54:09
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Kitty

Låyer som en bra idé, att fira våra födelsedagar i London:)



Hoppas ni får det riktigt bra:) Hur går det med alla djuren när ni är borta? Behöver ni någon hjälp?

2010-08-04 @ 12:09:45
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0