Inte riktigt som planerat...

Eftersom att jag var tvungen att jobba i helgen så fick jag styra om lite... I går kväll åt vi mat tillsammans med Johanna & Micke, mycket trevligt! De gjorde en västenbottenostpaj och vi en taco paj. Mycket mat blev det ;) Sen kollade vi på SALT, med Angelina Jolie. Den var helt ok, många kända skådespelare som var med. I Fredags kollade jag och Jack på Karate Kid, den var också ok, men kanske inte min typ av film... 

I alla fall, vi pratadelite om barnprogram som gick när vi var små :) (för övrigt verkar barnprogrammen vara bättre då än nu)

Jag älskade My Little Pony, och kollade på både serien och filmerna, kollade du? :)


Kommentarer
Postat av: simone

hahaha, ja du jag kollade på de och lekte med ponny leksaker, och vet du?! Inte i sverige utan i Tyskland!!! hahahaa Tror att de var bättre i tyskland gumman;)

2010-08-22 @ 18:15:12
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Kitty

Ja klart jag kollade på My little pony:)

2010-08-24 @ 00:19:35
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Emelie Videll

Hej Thiffany!

Ja det va det bästa som fanns som liten. Det håller i sig än. Jag har samlat på mig ca 200 st då och på äldre dagar som jag förvarar i mitt chockrosa vitrinskåp! Komiskt men jag kan bara inte låta bli att vara stolt över min jättesamling som alla bara gapar och kliar sig i huvudet åt :D Hoppas allt rullar på fint på stuteriet. Jag gick in och tittade på dina föl och det såg ju definitivt ut som det går bra för er. Själv är jag i en dal kan man väl säga men det vänder nog snart! Kram!

2010-08-24 @ 23:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0