God fortsättning!

Här har det firats kan jag säga, tre jular och ett kalas! :)

Julen började den 23 december med julbord hemma hos mig och Jack. Mamma, mormor, Rasmus och Elin kom hem till oss och vi åt och drack gott. En en himla massa godis också!

Julafton firades en stund hos farmor. Hon bor på ett äldreboende, så hon orkar inte så länge, bara man kommer en liten stund så blir hon glad!

På kvällen så firade vi med Jacks familj och syskon. Pga all snö som kom så blev några delar av släkten kvar hemma, vilket var synd. Men de kommer upp senare i stället.

Vi fick en massa fina pressenter :) Jag har fotat det mesta, men så klart glömde jag fota jättefina handgjorda ullvantar som jag och Jack fick av hans farmor! De var verkligen superfina! I låg en varsin biobiljett, vi har ju ännu inte varit och sett nya Harry Potter, så jag tror det får bli denna vi ser :)

Jag fick av Jack en fjärrkontroll till kameran, samt ett filter. "Polarisationsfilter, används för att ta bort reflexer från blanka ytor t.ex. fönster, vatten m.m. och är bland de mest användbara filter du kan skaffa dig." Står det att läsa om filtret, så det låter ju bra ;) Av mig och hans familj fick han en Tassimo 6515, med en ställning för alla kappslar, och kappslarna fick han av Elin och Rasmus. Jag fick en bok om inredning, och en jättefin hjärtburk (kallar man det för det?) Av Jacks mamma och pappa fick vi spelet Bezzerwizzer, vi provspelade på julafton och det var riktigt kul :) Av Jacks syster och hennes pojkvänn fick jag jättefina salt och pepparkvarnar, som jag spanat in enn tag, så jag blev jätteglad! Och av Jacks bor fick jag superfina glas! Det roliga var att jag och Simone stod och kollade på dessa när vi var i Norrköping och jag var rikigt sugen på att köpa dem, men avvaktade. Pratade inte mer om dem och så fick jag dem i julklapp! Det var extra kul tycker jag! Av min familj fick jag pengar, nästan lite för mycket. Pengar går ju alltid åt, men dessa ska jag spara, kanske blir lite shopping i Italien ;)

I söndags åkte vi till Kolmården för att träffa pappa och fira lite där. Vi bjöds på som vanligt jättegod mat och dryck!

Som ni ser så har vi fått väldigt fina saker av våra nära och kära ♥ Jag är extra glad över att vi har alla dessa fina peroner i våra liv. Jag hoppas att ni haft en en minst lika bra jul med god mat och fina presenter.





Kommentarer
Postat av: Simone

visst var de dom glasen vi kollade på i norpan??=)

2010-12-29 @ 18:12:17
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har ni köpt köksbordet

2010-12-29 @ 19:14:34
Postat av: Thiffy

Köksbordet är köpt på EM möbler.

2010-12-29 @ 21:25:56
URL: http://thiffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0