Bloggen fyller 1 år!!

Det trodde jag aldrig, att jag skulle lyckas blogga i ett helt år. Visserligen upptdaterar jag inte så ofta, men det är lite terapi i bland att skriva. Ibland skulle man vilja skriva mer djupare om saker och ting. Men det känns inte riktigt aktuellt, på internet vet man aldrig vem som läser ;)

Jul och nyår har passerat. Nyår blev lungt för vår del. Älskling blev dålig några dagar innan, yr och illamående. Det blev både besök på akuten och vårdcentral och nu väntar han på att få träffa en kirurg. Det har varit mer eller mindre kaotiskt i mellandagarna. Min mamma blev dålig och har legat på intesiven, ett tag var det riktigt allvarligt. Nu har hon permis och får vara hemma. Jag har tagit hand om alla djur själv, och det är supermysigt, men det tar tid och jag är mer eller mindre "slut" i huvudet. Det är många tankar som far, både när det gäller mamma och sambo, så jag har väl inte varit den socialaste människan precis.

Vi var och såg Avatar på 3d, det var coolt. Vilken film, helt otroligt! läste någonstans att det tog 8 år att göra den filmen, men jag vet inte om det är sant.


Raketer vid hamnen i Nyköping, tolvslaget.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Du har varit duktig som tagit hand om alla djur själv. Kom i håg att det är bara att ringa om du behöver hjälp med hästar eller nått annat. Har du börjat jobba än efter jul och nyårsledigheten?

Det blir många tankar när någon man bryr sig om inte mår bra. Kram

2010-01-06 @ 01:44:58
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: simone

Grattis=)=) Min fyller snart tror jag=)= hihihi

2010-01-06 @ 11:32:25
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0