En dag för mig själv!

Ibland behöver man sånna dagar. Dagar då jag för göra vad jag vill och vad jag känner för. Det låter väldigt mycket ego, men så är det.

I dag har jag nu på morgon varit ute i stallet, i vårsolen skulle jag vilja säga! Solen skinner och fåglarna kvittrade. Hästarna stod eller låg ner i solen, och vinterpälsen var på väg av! Tummen upp för det!

Resten av dagen ska ägnas hos frissan och i soffan med en bok, och lite grönsaker med dipp!

Jack jobbar eftermiddag hela helgen. Själv jobbar jag bårde lördag och söndag, men i morgon bler det fest ute i Jönis och sen utgång på tellus skulle jag tippa på! Ses i morrn!


Kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Sv: Tack så mycket:D Kika gärna in på bloggen igen, jag ska snart ha en tävling där du kan vinna en valfri Voodoll-docka så följ mig på bloglovin om du absolut inte vill missa det!

Ha en bra helg

Kram Denise

2010-03-05 @ 20:35:49
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0