Gårdagen

I går var det fredag, en ledig sådan. Till och med lite ledig i från stallet, inte illa!

Jag och J vaknade och åt en gemensam frukost, sånt gillas ♥ Sedan styrde vi kosan mot huvudstaden och Ikea. Jag handlade inte en enda liten pinal, mycket stolt över mig själv. Vi tittade på sängramar, jag hade ju fått för mig att jag skulle ha en. Men på hemvägen så lades de tankarna ner igen. För samma pengar får jag en mycket stabilare säng, och en som jag verkligen vill ha, eftersom att pappa bygger den! Då vi har en kontinentalsäng, så är det inte det lättaste eftersom att sängen blir så hög och alla gavlar så låga...

Vi svängde förbi Net on Net's lager shop och köpte en liten låda att ha i sovrummet, vi har ju tidigare haft en bärbar dator inkopplad i tv:n så man ska kunna kolla på film och serier, men nu så räker det med den lilla lådan, som dessutom är liten och inte tar någon plats och är trådlös = inga fula sladdar överallt.

I går kväll så tog vi det bara lugnt. Min tanke var att packa, men det var typ den föra dagen på länge som jag och J var lediga tillsammans så det får bli packning i dag i stället, efter jobbet, jobbar hela helgen. Vi träffade J & M på kvällen och hade trevligt framför spelet absolut överens. Haha, var länge sen jag skrattade så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0