Inte prio ett

Det blir dåligt med bloggandet just nu :(

Jag har fyllt upp just nu när mamma hoppar på kryckor och ska vila. Mina dagar är långa och på jobbet är det fullt upp, så det är inte så mycket att blogga om just nu. Jag börjar mina dagar ca 7:30 och brukar komma innanför dörren 22:30. Då är man rätt trött efter att ha hållt i gång hela dagen, varit hemma en snabbis, duschat och ätit och sen åkt vidare igen.

Just nu så ser jag fram emot till den 29/11, då flyttar vi, då kommer vi ha fullt upp med att bära kartonger och flytta över alla saker till en stor och fin trea!! Hallen börjar sakta men säkert fyllas med saker som jag rensat ut, saker som ska slängas eller skänkas bort samt kartonger som är färdigpackade.


Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Vart ska ni flytta? Du måste komma ihåg att ta det lite lugnt i stressen oxå! Kramar!

2010-10-27 @ 20:32:43
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: simone

Bara säga till om du behöver hjälp ;) kram

2010-10-28 @ 15:24:40
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0