Ny vecka!

Måndag igen?! Är det bara jag som tycker veckorna går i en rasande fart? Inte mig emot, längtar tills 1 december!

Jobbade i helgen = ledig i dag. Det är rätt skönt att vara ledig på måndagar faktiskt. Jobbar två dagar på kontoret denna vecka. På torsdag är det möte i Stockholm hela dagen, sen är jag ledig fredag till söndag. Då borde jag försöka bli klar med min kurs som jag började i våras, men om jag känner mig själv rätt så lär jag väl börja gå igenom lådor och garderober :)

Har hittat fint matbord på EM och en fin kökslampa på Mio, men ska inte köpa nått förrns vi flyttat in. Ska inte göra om "misstaget" att köpa allt innan, denna gång ska jag riktigt bo in mig innan jag köper diverse prylar. (Får se hur länge det varar) :)

Trevlig dag på er!

Kommentarer
Postat av: simone

Fint kort gumman=) Dags att ta nya kort snart ju =) hihihi

2010-10-04 @ 11:00:52
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0