Orkideé

I dag kom J hem med en brud orkideé! Undrade om han friade, men det gjorde han inte ;) Fin var den i alla fall, nu ska jag bara se till så att den överlever också!

Annars så rullar livet på. Mår så där just nu, hoppas verkligen inte att jag åker på någon magsjuka eller nått, för det går bara inte! Mamma har haft lite oflyt, och ramlade och bröt benet :( Det betyder att skötseln av alla djur just nu ligger på mig. Men jag är glad så länge det inte snöar eller att vattenledningarna fryser. Förra vintern fattar jag inte ens att jag orkade? Tog hand om allt själv, skotta flera ton med snö varje dag och ha fyra hästar i full träning.

Bilder på min fina orkideé!



Kommentarer
Postat av: fanny

åå söt han är! =)

2010-10-14 @ 06:15:57
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0