Fullbokad

Denna dag har varit fullbokad. Tidigt i morse åkte jag ner till Tranås för att hämta hem min finaste Tromb. Han har varit utlånad under sommaren för att betäcka en massa ston nere i Kalmar. Men nu är han hemma och det känns skönt!

Sedan var det dags att rusa i väg till frissan, hade tid kvart över två, och som vanligt är tidsplanen en aningens för opptimistiskt ;) Bara en kvart försenad så var jag på plats i stolen!

Nu är det dags för en kväll i tvättstugan, vilken glamorös dag va? :)


Kommentarer
Postat av: simone

Du är ledig idag el?? Kalmar är fint, då åkte du förbi mina hemtrakter då ;) hihi

2010-09-02 @ 19:04:32
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0