Hemma igen!

Åkte i går morse ner till pappa och hans sambo. Vi började dagen med att gå på två auktionsvisningar, den första hade inget för mig, men den andra fanns det mycket mer att titta på och mer saker för mig! Jag hittade fyra saker som jag budar på. Man kollar på visningen och sedan budar på nätet, skitsmidigt! En sak är jag redan överbjuden på och det får vara. Pappa sa att innan ska man bestämma sig för vilket pris man vill ge, och sedan hålla sig till det. Det kommer alltid in "nya" saker på auktioner, och just denna sak har jag sett flera gånger innan så jag sörjer inte direkt. Men jag hoppas att jag lyckas få in de andra sakerna, vore roligt!

Sedan åkte vi vidare till deras lager, för att hämta en byrå som jag hittade i somras. Den stod så klart längst in med en massa möbler på och framför. Men vi fick ut den, körde hem och sedan fick den stå och torka i deras torkrum över natten eftersom att den stått ute i ett magasin. Hittade även en pianopall som fick föja med hem! Den ska jag ha i hallen, smidigt att sitta på när man ska ta på sig skorna.



I dag så jag jag hunnit med två strykningar på byrån. Den ska antikmålas, så jag ska nog ner i veckan gör göra klart det sista, spännande, hoppas att det blir som jag tänkt mig! Den byrån ska också stå i hallen, J har en nu, med tre lådor, en Ek malm från IKEA som jag tröttnat på plus att han inte får ner allt, så vi behöver en byrå med mer lådor i. Sen är det ju så klart mycket roligare när man hittat och gjort iordning själv, inte bara skruvat i hop den ;)

Jag sov ju kvar hos pappa i går, så här fint sov jag i natt, så jag klagar inte!


Var ju som sagt var ute å käkade i fredags, paktet från H&M hade kommit, så jag hade denna outfit på mig. Tröjan var jag extremt nöjd med, kanske lite stor, men den ska ju vara lite "lös & ledig" så den behåller jag, orkar inte skicka tillbaka, för en mindre stl, den kanske inte passar lika bra i alla fall. (Det är byrån bakom mig som ska bytas ut). Hade på mig skorna från have2have, och tja, jag blev väl mer än ett huvud längre än alla andra ;) höga klackar!


Kommentarer
Postat av: fanny

Ja de regna och va jätte kallt å vi hade baar thirt. =( Sminkningne va jag inte nöjd med alls tyvärr.. sett mer proffsiga sminkningar än detta tyvärr. Andra visningen vart inställd av regnet och fick hålla ett stort nagelack som var i glass som prynadssak. Ne i det hela är jag tok missnöjd då de inte ens fanns nån orgination och jag fick ta den biten hur vi skulle gå osv.. dom hade noll koll. =/

2010-09-20 @ 06:45:29
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0