Rabatter

Var inne på Englas blogg i morse, och där fanns det flera rabatter hos Ellos, och då passade jag på att nyttja 50% rabatten och köpte överkastet jag bloggat om tidigare! Vi får se hur det ser ut i verkligheten, det får inte blir för mycket krimskrams. Med rabatten blev det ju samma pris som ikea överkastet som var rätt billigt.

I dag åkte jag och svärmor till Ikea. Spanade in överkastet som de hade, och det var för tunt och jag gillade det inte. Köpte glas, alla har gått sönder här hemma utom 5 st så det var lite akut. Två förvaringsboxar, en jättefin vit pläd som nu pryder den bruna soffan. Samt lite annat smått. Skulle köpa nya tallrikar, men de vi villa ha var slut. Får ta det en annan gång.


Ofelia pläd och Kassett lådor. Bild från ikea.se

Kommentarer
Postat av: fanny

Alltid kul med nytt till hemet! =)

2010-09-06 @ 07:00:18
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: simone

Att går på Ikea är ju helt underbart =) Och helst ska man bara vara tjejer ;)

2010-09-06 @ 23:01:51
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0