Fynd!

Älskar att fynda! Det är så himla kul!

Var nere på stan och skulle till bibblan för att hämta en bok till J's mamma. Gick förbi Din Sko som hade halva reapriset på sin rea. Har under sommaren spanat in dessa leo pumps, men tyckte att för 299:- (som de då var nedsatta till), kunde jag göra nått annat för, så de fick stå kvar i butken. Har kollat in dem de gånger jag varit på stan. I dag gick jag mest in för skojs skull och där stod de, nersatta till 199:- och sen halva priset på det, då slog jag till, 100:- var de värda tycker jag, kliver fram till kassan och drar mitt bonuskort så hade jag en liten pott där på 25:- tydligen, så 75:- betalade jag, helt ok tycker jag! :)


Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma + gravid med nr 2:)

Jättefina! Bra pris! Sånt gillas!!

2011-08-18 @ 11:05:15
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0