Sopptunna

I tisdags träffade jag simone för en dejt på stan. Vi båda slutade tidigt så vi möttes upp för lite strosande och fika.

Varken hon eller jag kom hem tomhänta om man säger så.... Jag hittade en svart klänning till helgens tjejfest, där det var dersscode :) Helt svart med en färgrik detalj/assocear, spännande :) Klänningen fick jag i går kila ner på lunchen och byta till en mindre stl, den var för stor när jag kom hem, provade aldrig utan chandade. Dumt.

Köpte tre baslinnen på Cubus, mina från Ginatricot som jag köpte för 3-4 år sedan är nu söndertvättade och trasiga. Två har blivit kasserade och de använder jag i stallet. Där fick man löpa 3 och betala för 2. Gillas!

Inne på Gina hittade jag en sjal/halsduk som fick följa med hem inför höstens kyla. En svart. Ni vet en såndär som sitter i hopp som man snor om två varv runt huvudet.

Vi var inne på Åhlens en sväng också. Där hade jag två presentkort från jobbet somjag fått/vunnit. Har spanat sedan i vintras men inte hittat nått specielt. Hittade dock ett knivställ i går, men när jag kom hem så fick inte alla knivarna plats :( Det var ett sånt där ställ som man bara sticker ner knivarna i, det är alltså inga färdiga hål. Lämnade tillbaka den på lunchen och köpte en sopptunna till badrummet i stället. Såg det i tisdags och var supersugen och ångrade mig lite, så det gjorde inget att knivarna inte fick plats ;) Tycker denna tunna är supersöt och påminner om R2D2 i Star wars ;)


Den blir väl fin i vårt badrum?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0