Back at work!

Japp, tro't eller ej, men jag jobade alltså inte min sista dag i måndags.

Jag behövdes. Ibland känns det bra att vara behövd. Så, jag blir kvar mars ut i alla fall, sen får vi se vad som händer :)

Men. Vi hade i alla fall en avslutningsfest för mig och två kollegor till som redan har slutat. Jag fick ett jättefint armband från SNÖ och en jättefin tulpanbukett, jag som älskar tulpaner. Och en jättefin "vänner" bok som mina kollegor fixat till jättefint. Det var en kul bok, som några kändisar hade fyllt i också.


Tusen tack till mina kollegor!!


Kommentarer
Postat av: simone

Kul att du blev firad ordentligt vännen <3

2011-02-07 @ 22:34:56
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0