Foto!

Inspirationen flödar! Jag satt till efter midnatt och kollade igenom bilder till min fotovägg. Jag kunde ju så klart heller inte låta bli att börja redigera dem heller. Det blir inga vanliga "grådassiga" svart/vita bilder, jag gillar dem lite "hårdare" mer kontrast mellan svart och vitt. De bilder som jag valt är allt mellan ögonblicksbilder, filosofiska bilder, flummiga bilder och vackra bilder!

Kan knappt vänta tills bilderna sitter uppe på väggen. Får bli en tripp till IKEA tror jag i februari :)

Några exempel på bilder


Jag & morfar -86


Simone & jag

Midsommar -09

Kommentarer
Postat av: simone

OJOJO Vilken ära, ska jag få "hänga" hos dig;) puss på dig gumman

2011-01-20 @ 22:50:35
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0