Sjuk

Det var ett tag sedan jag var här.

Tack för era komentarer ♥

Dagarna och livet rullar på, hur ledsen man än är.

I går har jag åkt på någon form av sjuka. Ont i kroppen och feber :( Jobbar ju så klart hela helgen, och jag är ju inte den som stannar hemma från jobbet, (fast jag kanske borde). Tog en ipren i morse och har fått ner febern lite. Ska snart sluta, och då blir det till att vila hela resten av dagen. Har verkligen inte tid med att vara sjuk. Det har varit så mycket det senaste halvåret med saker och ting, nu börjar det reda upp sig Och det kanske är som mamma sa, kroppen känner väl att den kan bli sjuk nu. För det hade fasen inte gått tidigare.

I kväll ska jag kolla på melodifestivalen. Hat inte tittat på någon deltävling. Vi får väl se om jag orkar se spektaklet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0