Skål!

Febern och förkylningen håller i sig. Har varit hemma från jobbet både i går och i dag. Suck, sist jag var hemma från jobbet var när jag var magsjuk 2009. Har legat helt däckad i sängen sen jag kom hem från jobbet i onsdags.

I tisdags var jag ledig, och då mådde jag faktiskt lite bättre än jag gjort de senaste dagarna. Vi är ju så många i vår släkt som fyller år i mars, så i stället för att gå på massa kalas hela tiden, så firade vi allihopa på en gång, inklusive mig. Vi var totalt 17 st som gick gick ut och åte lite mat och sedan gick hem till mig och J för lite kaffe och fika. Då hade vi också lite paketutdelning. Jag fick både choklad, ljusstake och biobiljetter, samt denna jättefina skål av min moster. Hon hade gått på loppis och fyndat, och det tyckte jag var en rolig grej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0