Kandelaber

I dag blev det en tur till Norrköping, bara så där med Tessan på förmiddagen. Vi åkte ner lagom tills de öppnade och strosade runt lite och lunchade innan jag var tvungen att åka hem igen vid 13 tiden, för jag jobbar 14-21 i dag. Det blev lite shopping, återkommer med det senare, sitter ju på jobbet nu. Men vi var inne på Chilli, en butik jag kan vara hur länge som helst i. Hittade en "tavla" där och mycket annat som gärna hade fått följa med hem.

Har länge spanat efter en stor ljusstake, och såg denna, köpte den dock inte och ångrar mig lite nu. Den är 40 cm hög. Får bli en tur tillbaka någon dag när jag har mer tid att gå i affärer.



Bild: Chillistore.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0