Årstid

När ikeakatalogen damp ner i brevlådan i sommras så hade de lite olika erbjudanden olika veckor. Mellan 31/10-4/11 så var det extra bra pris på lampan ÅRSTID, i stället för 199:- kostade den 99:-. Prefekt! Jag har spanat in dem länge, men tyckt att jag har haft annat att lägga pengarna på, men nu när det kom ett så bra erbjudande, så skulle jag slå till. Hade koll på lagerstatusen under dagarna innan och det fanns flera hundra lampor. Men i går så sjönk det drastiskt. Jag insåg att det inte skulle finnas någon lampa kvar till mig när vi väl kom ner till Linköping. Som tur var så var jack syster och hennes kompis på ikea i stockholm, och där fanns det lampor kvar! Vilken lycka! Dessa ska stå i sovrummet, tror det blir bra.


Bild: Ikea

Kommentarer
Postat av: Simone

Dags för uppdatering gumman ;)

2011-11-08 @ 20:29:29
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: JOZ♡

Tja! Skulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om min blogg? bra/Dåligt?



Ha en bra torsdag :) Kram

2011-11-24 @ 15:52:26
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0