En liten sammanfattning

Jösses vad tiden går!!

Jag har haft fullt upp med jobb och stall, as usual! Det har ju varit en sån otroligt varm höst ute, så många av hästarna har gått ute på sina beten tills förra veckan, gräs fanns det kvar, så de hade ju kunna gått kvar längre, men det är lite meck med vatten och så, och man vill ju inte bli överraskad med ett snöoväder så det blir strul med att få hem alla hästarna.

Förutom det så har vi fullt upp på jobbet, i veckan var vi på konferens med min grupp, vi är 14 personer som jobbar i grupp 2. Vi hade det jättetrevlig på konferens på Villa Sandudden på Ingarö i stockholm. Först lite grupparbeten på HK i Stockholm, med mys på Ingarö. Vi bastade och badade i den uppvärmda tunnan/poolen på däck som var väldigt varm och skön. Jag och några jobbarkompias badade även i havet! Det trodde jag aldig att jag skulle göra. Det var häftigt, men svinkallt! Det var frost på bryggan och is på stegen ner i det kalla svarta vattnet. Det var väldigt skönt att krypa ner i den uppvärmda tunnan sen :)

Det fanns även duntofflor till utlåning, så frysa om fötterna behövde vi inte göra :)

Lite bilder som jag tagit med mobilen:


Här, i det stora huset sov jag med några kollegor


Här sov vi!


Här åt vi jättegott, trerätters samt frukost och lunch


Så här fint var det i vardagsrummet, utom möjligtvis glasbordet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0