Var är snön?

I morse, 06:45 så visade tempen 9,5 grader i köksförnstret? Vad är detta? Gräset växer ju om det är över 7 grader varmt ute...

Kommer i håg förra året till advent, vi flyttade och det var massor av snö ute, hur mysigt som helst!

Som vanligt har jag haft en killer vecka. Var ledig i måndags och tisdags, fixade massa ute i stallet jag och mamma, sånt som ska fixas inför vintern.

I tisdags hälsade jag och mamma på hon Elin Rasmus och lilla Rocky ♥ Jag blir så bebissjuk när jag ser honom! Jag fick hålla och mysa med honom, och gå runt och titta på lampor så han inte skulle vara ledsen. Fina lilla människa! Jag och mamma hade letat fram mina och min brors gamla kläder, shit vilken skillnad det var mot nu, i både storlek och mode.

I onsdags var det jobb. Och shit vad jag jobbade, full fart hela dagen plus tre timmars övertid. Men det var skönt att komma i kapp. Efter jobbet gick jag till Simone på ljusparty. Det var en dam från partylite som hade visning. Jättemånga fina ljus och dofter. Fastnade för ett par batteridrivna ljus, supersmidigt att ställa i vår öppnaspis, som vi ändå inte kan tända för vi har det så extremt varmt i vår lägenhet :) Men de kostade 700:- och det känns lite fel just denna månad, med all annan julklappshandel... Men fina var de, kanske en annan gång?

Har köpt röda gardiner till köket. Köpte ett par förra året som jag inte trivdes med, de var också röda men inte så breda som jag ville ha dem, så det blev inget fint fall. Men nu har jag köpt julröda gardiner från Ellos på rea, älskar rea! Tror dessa kan bli fina i vårt vita kök ;)

Nu ska jag sova, innan ögonen går i kors. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0