Nytt fönster!

Har varit lite trött på vårt lila fönster i sovrummet. Vi har haft lila sedan vi flyttade i hop jag och J -07. Så nu fick det bli en ändring. Tog inga före bilder, men det blev i alla fall en förändring :)

Tog en tripp till Ullared med några jobbarkompisar i fredagd och då hittade jag alla saker till fönster, fick bli plastblommor, då vanliga blommor inte trivs i det fönstret, kan bero på att persiennen är nere ganska mycket i sovrummet tror jag. Garninerna hittade jag på coop, ska bara sy upp dem.

I går putsade jag fönster, jisses vilken skillnad! Vi har jo så många, så jag han med hälften, 5 st. Hälsade på hos bror och Elin, fick hålla lilla Rocky igen och mysa lite ♥ Pappa och hans sambo kom hem från USA i lördags så de kom upp och hälsade på, fick två par fina skor :)

Här är bild på sovrumsfönstret!


Är nöjd! Väggarna är inte så där mörka igentligen, de är off white med en svart fondvägg.


Kruka med svarta plastblommor


Ljusstakat, 40 och 30 cm höga tror jag de var...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0