Händelserik vecka!

Phu! Denna vecka har ju gått i raketfart!

Jag har haft fullt upp med jobb, och träing av hästarna. Jag ska starta i en körtävling i slutet av oktober, tror det var typ 10-11 år sedan jag tävlade i körning, så det ska bli jättekul!! Jag tränar med vår 4 åriga hingst Poison och han är så duktig och lättlärd! Det är mest jag som måste få in kännslan igen när vi ska tävla i precisionen igen :)

I onsdags var jag och klippte mig och slingade håret. Hjälp vad korthåring jag blev :( Men jag var tvungen att klippa bort allt som var slitet och jämna till håret, ingen ide att ha massa svinto längst ner. Det är kul att gå till frissan och fräscha upp håret, men det tar ju alltid lite tid innan man lär sig att styla till det tycker jag.

I torsdags blev jag faster till en liten kille ♥ Än så länge har vi inte fått häslat på, men det kommer snart hoppas jag! Paket ligger hemma och väntar på honom :)

I fredags så var det träning och sedan jobbade jag kväll, det var full fart till 20 tiden sedan lugnade det ner sig. Och nu jobbar jag hela helgen :)

Nästa vecka är det fullt upp igen, varje dag är bokad. Träning, tjejmiddag, tjejkväll och en roadtripp med några jobbarkompisar, det kommer bli grymt kul!!

För övrigt så skulle jag vilja ha en höstjacka, jag har ingen, bara en regnjacka som jag använder, men den är mer som en vindjacka, inte alltid så passande med andra ord.

Ramlade över denna jacka på MQ, sjukt snygg med 1600:- är lite väl saftigt kan jag tycka... Skulle vilja ha ett par stadsstövlar också, men lika där 1200:- för att par stövlar... Finns ju så klart andra med dessa är ju så snygga :)


Kommentarer
Postat av: Simone

Har också kollat på den där jackan ;) Skit snygg ;)

2011-09-26 @ 18:32:26
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0