Mina projekt

Här kommer lite bilder för den som är intresserad på vad jag pysslat med under helgen :)


Farmors skänk före


Farmors skänk efter


Så här fint blev köket, jag är mycket nöjd!
De svarta tavlorna ovanför skänken ska bort, ska försöka hitta en hylla som jag i stället ska ha ovanför med lite fina burkar och kokböcker. Den bruna stolen förblir brun. Den är min morfars gamla och kommer se ut som "den alltid har gjort".


Förra helgen höll vi ju på med vårt kontor, tog tyvärr inga förebilder i röran, men detta blev klart bättre. Hyllan kom upp i går också, ser ni min fina egengjorta Lycka tavla?! ;)


Den nya hissgardinen! 70:- på Jysk, ett kap tycker jag!
Gardinstången får hänga kvar tror jag, förut hängde det två kappor där, men när vi möblerade om så ställde vi Jacks ena skrivbord till vänster om fönstret och då blev det tokigt med gardinen.


Kommentarer
Postat av: Simone

Blev ju jätte fint :)

2011-09-19 @ 22:12:13
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Kitty

Vad bra det blev!



Skänken är grymt fin!

2011-09-20 @ 21:04:12
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0