Lord Nelsson

Jag är ju medlem på Campadre, och får dagligen nya erbjudanden. Jag slänger ett öga där ibland. I går var jag inne och kollade och såg fina handukar. Har varit på jakt efter nya, de vi har är gamla, men fortfarade bra i kvalitén. Provade att köpa nya på IKEA en gång, det gör jag aldrig om. De tappade både färg och form direkt, och blev sladdriga. Nä, så nu köper jag hellre dyrare, med bra kvalité!

Läste lite bloggar i går, och Sofia tipsade om en kod som gjorde att man fick 150:- rabatt och fri frakt! Då slog jag till och köpte hem dessa vita handukar, velade mellan de vita och marinblå, men vi har ju blåa nu, så det fick bli vitt, praktiskt va? ;) 249:- betalade jag för alla fyra, det tycker jag var hel ok pris!

Vill du också bli medlem och få kanonerbjudande? Registrera dig här!


Handukar från Lord Nelsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0