Glossybox augusti 2012

Så kom då äntligen boxen, som jag väntat så länge på :) Direkt hem i brevinkastet.
 
Jag är jättenöjd med boxens innehåll och jag blev int besviken! Alla får ju olika saker i sina boxar beroende på vad man har fyllt i i sin skönhetsprofil, min innehöll detta!
 
Orofluido Beauty Elixir (full size) 169 kr/50 ml
Arganolja, linfröolja och cyperusolja som stärker håret och gör det mjukt och glansigt.
 
BM Beauty Pure Mineral Blush 119 kr/7 ml
100% ren naturlig mineralrouge med finlyster och lång livslängd som inte täpper igen porerna och låter huden andas.
 
MSCHIC Lip Kiss (full size) 139 kr/7 ml
Mjukgörande glossigt läppbalsam med en svag doft av vit choklad. Ger snygg glans med mycket pigment och hög kvalité från finksa MSCHICs mineralsmink.
 
Weleda Body lotion ca 199 kr/200 ml
Weledas kroppslotions i ny design är baserade på rena naturliga växtoljor, växtextrakt och äkta eteriska oljor. De återfukar, mjukgör och tas lätt upp av huden.
 
Glossybox Lipstick (full size)
I sammarbete med tillverkarna av Illamasqua får du här GlossyBox egna minimalistiskt ljust färgade läppstift.
 
Det totala värdet är 626 kr och jag betalade 139 kr.
 
Den kom väldigt fint pakiterad :)

Och detta var då innehållet :)
 
Är du också sugen på att prova detta? Mejla mig så skickar jag en inbjudan!

Kommentarer
Postat av: Eva Såsser

Ja tack, jag vill oxå ha;))

2012-08-30 @ 12:34:56
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE

Vilka härliga produkter :D

2012-09-07 @ 23:20:03
URL: http://angelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0