Glossybox

Jag har blivit inbjuden av Jacks syster att prova detta, och i nästa vecka så kommer min första box! Det är så larvigt igentligen, men jag väntar med spänning, för jag vet hur nöjd hon är med sina boxar! Hon har prenumererat ett tag :)
 
Hur funkar det då? Jo, man får i slutet av varje månad hem en jättefin box med fem utvalda produkter i lite mindre storlek, så att jag ska få chansen och prova massa olika saker. Förutom produkterna innehåller boxen även information om dess innehåll och egenskaper, samt tips på hur du bäst använder, applicerar och stylar med dem.
 
Jag valde en månadsprenumeration för 139:- som jag när som helst kan avsluta, det är dessutom fri frakt. Det är alltså ingen uppsägningstid, så jag tänkte att det var bästa sättet att prova om jag ens gillar produkterna. Jag har varit inne på deras sida och kollat på tidigare boxar, och jag har än så länge inte blivit besviken på innehållet :)
 
I och med att jag blev inbjuden och började prenumerera via länken som jag fick, så fick Jacks syster 200 glossydots. När man har 500 så får man nästa box gratis. Man får även 20 glossydots för varje produkt som man recenserar. Så vill du låta mig bjuda in dig, så jag får 200 glossydots får du gärna mejla mig på [email protected] Så har du också chansen att få en box varje månad samt bjuda in en vän :)
 
Kika in på hemsidan och kolla :) www.glossybox.se
 
Jag fick precis mejl om vad månadens box kommer att innehålla, och jag blev inte besviken kan jag säga!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0