Glossybox december 2012

Denna månaden hade jag tre boxar att hämta ut, så himla spännande. 
 
Jag börjar visa månadens box, temat för december var Anniversary eftersom att glossybox fyllde 1 år nu i december.
 
LA SULTANE DE SABA Ginger Green Tea Body Lotion      269 kr/150ml
Fransktillverkad lyxlotion med grönt te och ingerfära. Med en lätt formula tas den snabbt upp av huden och återfuktar på djupet. Insirerad av orientaliska skönhetsritualer.
 
ANATOMICALS Hot and Fiery B-Movie Body Cleanser         79 kr/300ml
Värm upp kalla vintermånader med denna löddrande duschcreme från ett avvåra mest uppskattande varumärken under året. Härligt godisdoftande av cola!
 
SO SUSAN Micronized 8-Hour Eye Shadow Palette         129 kr st
Ögonskuggspalett från nylanserade So Susan med grundaren Susan Chyis favoritnyanser. Perfekt till vinterns festligheter med bas, kontur och highlight som framhöver dina ögon.
 
ZOYA Nailpolish            149 kr/15ml
Mångprisbelönt för bästa hållbarhet och miljötänk (de första som tog bort de giftiga ämnen och skapade ett mer naturligt lack). Framförallt älskad för sin trendiga färgskala.
 
ACO Soft Bronze Face Cream            79 kr/60 ml
Härligt återfuktande och skyddande samt innehåller vitamin B3 och Vitamin E. Applicera i ansiktet för en direkt utjämning av hudtonen. Milt parfymerad.
 
Tyvärr så var min ögonskugga kraschad när boxen kom, jag har mejlat Glossybox och hoppas att jag får en ny, så himla synd när jag äntligen fick en ögonskugga!!
Decemberboxen 2012
 
 
Jag hade ju även beställt en extra box, nyårsboxen och den r jag verkligen supernöjd med! Den var helt i guld och kändes väldig lyxig!
 
Den innehöll:
 
BM BEAUTY Lash Thickening Mascara              179 kr/8ml
Denna populära mineralmascara skyddar och stärker samt är parabenfri.
 
KRYOLAN PROFESSIONAL MAKE UP High Gloss        139 kr/4ml
Lippgloss med vacker oväntad glans! Exklusivt pärlpigment får dina läppar att glänsa och skimra ikapp med fyrverkerierna.
 
NAILS INC. Nail Polish            149 kr/10 ml
Testa en av de populäraste nyanserna just nu från supertrendiga nails inc! Lättapplicerad formula med inspiration från klassiska platser i London.
 
NYX COSMETIC One night in Morocco           390 kr st
Lyxig palett med ögonskuggsprimer som tillsammans med matta skuggor skapar en sotning som håller hela natten. Innehåller även fyra diskreta nyanser för läpparna!
 
NODEL CO CHEEK + LIP Tint rosy red           155 kr/10 ml
Kultmärket ModelCo ger här den perfekta illusionen av naturligt rosiga kinder samt en fin färg till läpparna.
 
Sedan fick man också den guldiga necessär. Jag är mest nöjd med paletten med skuggor, den fick man i full size och det var många fina färger i!
 
Nyårsboxen 2012, 229 kr
Ögonskugga från Nyx
 
Sist så var det Geisha boxen. Man skulle klippa ut fyra streckkder från geisha godis och skicka in så fick man en box. Nja, den var väl inte så himla rolig. Om detta skulle vara min första box jag fick prova skulle jag inte fortsätta kan jag säga. Tur att jag fått några boxar sedan innan jag jag vet ungefär vad jag brukar få.
 
Men detta fick jag alltså i Geisha boxen:
 
GLOSSYBOX Glossy Pink Blusher           110 kr/2,5 g
Speciellt framtagen för er har vi tagit fram ett diskret rsa rouge som piggar upp vintertrött hy och fr tankarna till en lätt rosighet av vinterpromenad i solsken.
 
ACO Soft Bronze Face Cream                    79 kr/60 ml
Härligt återfuktande och skyddande samt innehåller vitamin B3 och Vitamin E. Applicera i ansiktet för en direkt utjämning av hudtonen. Milt parfymerad.
 
MAX FACTOR Facefinity All Day Flawless 3 in1 Fondation             160 kr/100 ml
Dermatologiskt testad primer, foundation och concealer i ett, utan varesig oljor eller parabener. Skydda med SPF 20, täpper inte till poret och passar alla hudtyper.
 
ALESSANDRO Pedix Feet Heel Rescure Balm               139 kr/100 ml
Ge dina fötter den lyx de förtjänar! Produkten är b l berikad med ingredienser som förhindrar uppbyggnaden av hård hud och ger ett långvarit härligt resultat.
 
ANATOMICALS Look, You've Got Chocolate All Over Your Face            29 kr st
Julgodis för ansiktet! Denna anti-stress ansiktsmask innehåller kakaosmör, havssalt och återfuktande sheasmör som lämnar din hy silkesmjuk.
 
GLOSSYBOX Nagelfil              Bonusprodukt!
Fixa ill naglarna med Glossybox vackert rosa, nagelfil samtidigt som du njuter av din box!
 
Ansiktsmasken gav jag bort till mamma i julklapp, hon fick av mig en egen ihopsatt glossybox med massa olika saker i. Jag är dock lite spänd på att prova fotkrämen.
 
Geisha boxen
 
Man ska ju dock komma ihåg när det gäller glossybox att vi som prenumererar på boxarna får olika små prover varje gång och chansen att få prova nya märken som inte alltid har hunnit ut på marknaden. Överlag så är jag mycket nöjd med mina boxar, och ynka 139 kr tycker jag att jag är värd att lägga på mig själv :)
 
Vill du också prova? Det är ingen uppsägningstid eller bindningstid och det är fri frakt! Himla lätt att säga upp också om man vill avsluta sin prenumeration. Klicka här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill börja med boxar :)

2012-12-30 @ 22:36:13
Postat av: Kitty

Var jag som skrev

2012-12-30 @ 22:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0