Mellandagsrea

Jag brukar aldrig handla på rean. Det känns många gånger som att butikerna får många lass med kläder som varit med på rean förut. Och man är ändå trött på den där tröjan som man sett så många gånger tidigare. Bättre att spara pengarna till vårkläderna i stället :)
 
Men i år har jag faktisk köpt på rean. Jag köpte 5 par trosor på GinaTricots rea, 25:- st och en klänning på VeroModa att ha på nyårsafton. Jag skulle inte ens köpa någonting just för nyår hade jag bestämt, men när jag började kika igenom min garderob med klänningar så var det änd ingen som passade + att de är väldigt korta... Börjar bli gamal tror jag, hahahah! Klänningen var det ändå 50% rabatt på.
 
Kikade in på Nellys rea och fyndade två par skor som jag kan ha i sommar :) 119:- och 149:- det tycker jag ändå är helt ok i pris. Bilderna kommer från Nelly.com
 
 
Guldskorna inbillar jag mig kan vara fint till ett par solbruna ben och jeans eller svarta byxor. Kanske passar till ett sommarbröllop? ;) Kilklackarna är nog snyggt till det mesta hoppas jag. Återstår att se hur de sitter på foten och hur sköna de är att gå i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0