Lite pics

Visar lite blandade bilder.
 
Sist jag var nere hos pappa så fick jag en vit ryamatta från Hjördis. Jag fick den lixom, hur snällt är inte det?! Jag fick dock tvätta den, men det var ju inga problem, med högtryckstvätten och mattrengöring så blev det skitbra. Tog dock ca tre dagar att torka den...
 
Men bra blev det! Jag har ju länge velat byta matta, men sambon har tvärvägrat. Han ville ha den mindre fina grön/svarta mattan, som passade skitbra i den andra lägisen, när vi hade de färgerna.
 
Jag är nöjd i alla fall!
 
 
Jag köpte ju en tavla från Kan Dee för länge sedan, den har blivit inramad och skymtas ovanför soffan.
 
Jag älskar hänglobelior också. Tycker de är så mycket sommarkänsla när jag ser dem. Min ena hänger i en ampel från IKEA.
 
 
Jag köte jordgubbsplantor tidigare i våras också. Egentligen så skulle jag vilja ha smultron, men de var slut. Men nu i efterhand så är det jättekul med jordgubbar också, jag trodde inte att det skulle bli något, men det är massa blommor som kommit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0