Fyndat på Jotex!

Fick ett mejl om att Jotex hade extra billiga hissgardiner i dag och i morgon. 49.90:- för alla.

Jag kikade in och hittade en som skulle passa bra i vårt datarum/kontor. Man var ju tvungen att beställa för minst 200:- så jag fick plocka i hop lite till... Vilken osis ;)


Denna tror jag blir bra, då vi har lattefärgade tapeter.


Dessa vet jag inte om jag gillar ännu, men jag köpte två, i fall jag skulle vilja ha dem till köket...


Dessa gillar jag sedan tidigare, man fick ju också utnyttja en 50% på dyraste varan rabatt...


Och så denna, för en ynka guldtia var den min! Blir bra på balkongen i sommar.

Allt som allt betalade jag 284:- i stället för 566:- Det kallar jag kap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0