Glossybox november 2012

Äntligen så kom månadens box, och jag r verkligen supernöjd! Jag har faktiskt inte ännu fått någon box som jag nte har varit nöjd med, förra månaden fick jag linser, men de kunde jag lätt byta med en annan tjej mot hårinpackning fån Aussie i stället, supersmidigt!
 
Detta fick jag i min box, temat var Beautiful Dreamer:
 
KÉRASTASE Elexir Ultime Fine & Sensitized Hair      325 kr125 ml
ett kraftfullt skönhetselexir anpassat för tunnt och fint hår som med hälp av antioxidanter och mjukgörande ämnen gö det starkt, skinande, skydda mot värme och yttre påfrestningar.
 
VICHY Idéalia       279 kr/50 ml
Nylanserad dagkräm för alla hudtyer. Aktiva ingrediensen kombucha (utvunnenur svart te), pärlemor och theraliskt källvatten lugnar, ger jämnare hudton samt vacker lyster.
 
MODELCO Lip Duo         Stift189 kr/3,5 g Glans 149 kr/5 ml
Kultmärket från Sidney älskasredan av kändisar så som Cameron Diaz och Kylie Minouge. Återfuktande läppstift och ett skimmrande läppglans som bärs tillsammans eller separat.
 
THE BODY SHOP Chocomania Body Butter         175 kr/200 ml
Ljuvligt chokladdoftande och rikt återfuktande body butter som innehåller 12 Community Fair Trade-producerande ingredienser. Innehåller kakaosmör och återfuktar under 48 h!
 
GLOSSYBOX Glossy Pink Bluscher          110 kr/2,5 g
Speciellt för er har vi tagit fram ett diskret rosa rouge som piggar upp vintertrött hy och för tankarna till en lätt rosa vinterpromenad i solsken.
 

Kommentarer
Postat av: Liie

Så lyxigt att få hem sånna där boxar varje månad :)

2012-12-04 @ 10:11:48
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0