Intouchables

Dagen har spenderats till större delen hemma. Vi tog en promenad i morgonsolen och pluggade sedan båda två. Jag börjar tröttna lite på matten, finns så mycket annat jag hellre skulle vilja göra när jag inte jobbar, men det är "bara" 8 veckor kvar, så jag får väl hålla ut...
 
Vi unnade oss lite ledighet så vi gick på bio, vi såg Intouchables, eller En oväntad vänskap som den heter på svenska. Det är en fransk film och jag rekomenderar den verkligen, en riktigt feel good film och bjuder på många skratt, rekommenderas starkt!
 
Bild: www.imdb.com

Kommentarer
Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Åh, den är så enormt fin den filmen. Jag grät som ett barn i slutet! =D Haha.

Håller med dig. Man är glad från början av filmen till slutet av filmen. Brukar inte tycka om franska filmer annars. Men den här är något utöver det vanliga :)

Kram!

2012-10-09 @ 16:03:47
URL: http://familyportrait.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0