Vänner

Vad skulle man göra utan dem? Jag har många vänner, men några som ligger mig extra varmt om hjärtat är mina barndomsvänner <3 få vet så mycket om mig och de är så skönt att bara få vara utan att prata och förklara så mycket. De accepterar mig som jag är och förstår att jag har mycket annat, de har ju de med. Vi försöker träffas en gång i månaden, men det är sällan vi får till det, men fy så trevlig det är eftersom vi inte umgås varje dag precis. Mycket att prata om :-) I kväll var vi hos Anna och hennes kille i deras nya hus! Jättetrevligt :-)

Jag är lyckligt lottad som har så många fina vänner runt omkring mig så accepterar och förstår att jag inte alltid har så mycket tid, speciellt inte nu med jobbet, stallet och matten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0