Ordning och reda

I morse satt jag och pillade lite i kodmallarna och fixade lite nytt. Frågade sambon vad han tyckte. Han tyckte headern såg pixlig och dassig ut. Men hallå? Det var ju det som jag var ute efter. Originalbilden är tagen med mobilkameran så klavitén är inte den bästa precis... Så fick det bli så, själv gillar jag det mer och mer, och det är de som är huvudsaken :)
 
Sedan har jag tvättat sängklder och sorterat bland alla mina papper på skrivbordet. Jösses vad skit som man egentligen inte vill slänga... Sorterat in i olika pärmar. Sängkläder är tvättade och då kännde jag för att byta våra murriga färger mot ljusare. Så det fick bli vita med lila blommor på. Man skymtar också det nya sängbordet från IKEA. Men en stor flaska handkräm på, jag har hankräm typ överralt, smörjer mig jämt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0