BIO

Jag älskar att gå på bio, om jag får välja helgnöje så väljer jag bio. Jag vet inte varför, när jag var yngre gick jag typ aldrig på bio.
 
Förra helgen var vi på Jack Reacher, vad ska jag säga, en typisk Tompa film. Men så gillar jag honom som skådis. Bästa filmen är helt klart A Few Good Men, men jag har sett så många som jag gillar med honom. Förra året hade vi en Tompa helg, vi såg många filmer, phu! :)
 
Några andra favoirtskådisar är Ryan Gosling och Emma Stone. Och de spelar i samma film, Gangster Squad, jag längtar efter att se den!!
 
Bild: google.se
 
Jag gillar den typen av film, den tidsepoken. Jag har höga förväntningar på den filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0